fredag 11 september 2009

14.08

hallllå, skola as usual idag. vi har bara tre lektioner på fredagar, dock en väldigt lång och dryg håla också mellan sista lektionen.. men denna gång satt vi inne i bibliotekets mysrum och mös på hög nivå haha. sen slutade vi vid kvart över 1, hem och så var mormor här. åt macka med dom, nu satt jag mig här ett tag:). ska strax gå och göra något ithink. Becka har tjuvat min mobil nu i alla fall, för jag ska få 65spel av henne, haha wie! so don't textmess me. klockan 20.00 ikväll är det tjejgrupp, vi ska ha mys i badhuset. missat idol två dagar i rad då hah:( igår på tjejgruppen kollade vi på film och det var verkligen ingen höjdare för min del. usch hatar skräck och skit.. puss och kram skumbanan

dagens roligaste: när jag Malin och Malva var i mysrummet hahaha!
och nej, jag ska inte börja med dagens roligaste varje dag hah, men det har hänt mycket skoj på sista tiden jao:D



2 kommentarer:

malin sa...

HAHAHAH I MYSRUMMET, jag trodde jag skulle sluta andas där ettag! :(

men du kan kika idol på tv4.se/idol det gjorde jag, gick jättebra de med :)<33

frida eriksson sa...

hahahha, du på slutet ba: AAAAAAAAAH HAHAHAHAH
du lät seriöst som ett lejon!

iknow, men det var lite sent igår och sen ikväll blir det också det kanske, eller a det är ju fredag men det är roligare och kolla på teven egentligen haha:D. men imorgon ska jag inte göra något speciellt så då skaj ag kolla ikapp hah:D<3