onsdag 2 september 2009

19.24

sitter med toning i håret nu, ska göra igen för imorgon är det skolfoto haha:). och ja ska till skolan imorgon för jag vill inte missa de +Soprovet.. så sen ska jag väl skölja ur och så, sen föna det torrt för jag ska prova locktången idag och se om jag kanske hinner göra lockar imorgon innan skolan om jag får till de. men a, sen blir det väl kanske lite teve sen sova. har typ pluggat ihjäl mig, måste plugga ytterliggare ikväll också för det var några tal i matten som jag inte kunde så då måste jag ha hjälp av pappa.. men men puss och kram.

2 kommentarer:

julia sa...

vrf färgar du ba inte?:D
vi = va imorn om ja frisknar+ durå. shalalala alla andra, ta er i häcken annars kommer näcken:DDDD
ja kan rimma.puss o kram,
men smsar dig imorgon om ja kan,lena tror ja fått influensan,på riktigt alltså;s;s
euwwwww.mums.slickslick.
pusss

frida eriksson sa...

vilken freshig kommentar duö hhaha.
¨jag vill inte färga;);););)
pusssssssssss