tisdag 29 september 2009

17.48

inlägget jag skrev igår publicerades visst inte..? men aja, ni får de nu istället:).
min värsta mardröm har gått i uppfyllelse..

hemma från skolan, pga av massa olika skäl. mormor har varit här och vi ska strax åka iväg. sedan har vi inte gjort så mycket, vid halv sex när vi skulle åka hem åkte jag hem till mormor ett tag först. vi åt och spela lite kort hehe. sen kom pappa och dom och hämta mig. så åkte vi hem och käka mat. nu har jag nyss kollat idol och ska nog gå och lägga mig snart, fasens trött och får inte kolla hollywood fruar nu för pappa vill se något..:(. jaja, hörs imorgon puss och kram
skrivet igår vid tjugo över nio

idag
skola först, fyra lektioner + lunch sen hem för jag och mormor skulle åka iväg igen, visst är jag hemlighetsfull?;) men jag vill inte berätta vad det är så ni får stå ut liksom haha. sen när vi kom hem har vi mest slappat och mormor har varit våran kock idag, lyxigt hihi:). sen har jag pluggat lite också, engelska prov på torsdag.. tänkte ta och smsa Emma nu och höra om vi hade biologi läxa till fredag också??? hoppas inteee. men ja, puss och kram kära barn haha!

5 kommentarer:

julia sa...

hejsan hoppsan lillebror:d!!

haha när jag satt på bussen påvägen hem idag såg jag att din bror och hans kompis satt bakom mig sen kom den in en annan kille och dom börja gagga om en massa saker, så jag satt och lyssna på deras samtal i kanske en 20 minuter:D bra att veta va? HAHAHA fan va ful ja är

aja saknar dig sååruuuu vet,pussssis

frida eriksson sa...

hahahahha skitbra att veta jue!:D
vad snacka dom om då?
en andra kille vid namn Martin kanske, jag tror dom sitter ihop fan..? hhahah skoja:D!

men jag saknar dig sjukt mycket mer, love ya bitch<3

julia sa...

datorer snackade dom om,och typ sextrakasseri på tbskolan;d
hahaaaa

nej för ja saknar dig mest

frida eriksson sa...

aa förstår att dom snacka om de andra:o hahah noot.

men nej för jag saknar dig mest fatta!?

julia sa...

haha jo jag lovar,dom nämnde de om tillbergaskolan;D!