torsdag 17 september 2009

16.36

tju alla, skola idag. hade massa lektioner. hade håla på SOn för Anders var inte där wiie haha, och alla ba börja skrika: INGEN SO!!!! INGEN SO!!!!
då levde Gunilla Damp upp till sitt efternam;) haha. sen fick jag vara med på Jannes matte för han skulle börja tidigare och jag har typ 50 min kvar till min matte, sen när Janne gick och berätta det för Anna hade hon tydligen inte blivit så glad. så alla l
ärare måste vart på bra humör:). menmen, sen slutade jag fem i två. då gick jag hem och satte mig vid teven och väntade&väntade på att mamma skulle komma hem. två sa hon att hon skulle komma.. och när kom hon? halv fyra. vi som skulle åka ner på stan:(. men nu hann vi icke de, men hon har lovat att vi ska de på lördag istället! men nu ska jag gå och käka tror jag, väldigt hungrig faktiskt.. så a, puss och kram:*

1 kommentar:

malin sa...

HAHAHHA då levde gunilla damp upp till sitt efternamn, de stämmer! <3