lördag 12 september 2009

17.34

steg upp klockan halv elva idag, klädde på mig sen kollade på film. efter filmen följde jag med mamma till först willys, sen.. åhh vafan heter de? nu tappa jag namnet helt! shit typ på e någonting där vid willys, vafan heter de?:o aja så åkte vi dit i alla fall och köpte guitar hero 5 till Linus:D. så åkte vi och hyrde filmer hihi, och sen till spåret och gick ut med hundarna. när vi kom hem satte jag mig och kollade på idol på avsnitten jag missat, haha. nu ska jag strax käka, sen kolla någon film kanske. ikväll, fast det blir nog senare det beror på när hon kommer hem, så ska jag i alla fall kanske vara med Julia. vi har typ inte snackat på hela veckan?:o, så hon är saknad as hell

3 kommentarer:

julia sa...

hann inte snacka värst mycket om det JAG ville snacka om,men jag var bara så jävla trött(a)
hahaha duba berätta nurååååååå?????
jaba nej!!!!!!!
duba joj:o
jaba NEJ GONATT!!!!!!
(AAAAAAAA)miiiiiihiiii

få tare en annan gång,älskar dig frida

julia sa...

hann inte snacka värst mycket om det JAG ville snacka om,men jag var bara så jävla trött(a)
hahaha duba berätta nurååååååå?????
jaba nej!!!!!!!
duba joj:o
jaba NEJ GONATT!!!!!!
(AAAAAAAA)miiiiiihiiii

få tare en annan gång,älskar dig frida

frida eriksson sa...

hahahaha:(
jag älskar dig!!!