fredag 25 september 2009

ingen skola..

idag på grund av förkyldning..? har skitont i halsen och huvudet. så var hemma, kommer ju verkligen perfekt också för imorgon är det discot som vi ska hjälpa till på.. och vi kan inte svika lilla Emma. hah, och sen på måndag är det klädbytardag som jag ska hjälpa till på. men imorgon får jag dra mig upp vilket fall som helst. vi ska laga mat åt 30pers tror jag och så. har inte gjort någonting speciellt idag, bara kollat teve typ. jag och mamma kollade på oprah och det var fett hemskt.. typ mammor som kom dit och prata om mobbning för deras barn hade tagit självmord på grund av att dom blivit mobbade, jag tycker det är så jävla hemskt seriöst..usch. men nu ska jag följa med och skjutsa Linus och Simon så hinner inte skriva mer men ja, puss och kram.

2 kommentarer:

emma sa...

krya på dig vännen min!!

frida eriksson sa...

tack så mycket, lär faktiskt behöva de just nu!
typ skitseg men måste ju kunna vara med imorgon..men det ska nog gå.
<3