lördag 19 september 2009

17.17

tjena, idag väckte mamma mig vid..tja kvart över nio kanske? så fixade vi oss och åkte till hälla. handla lite grejer. bl.a. två tröjor, två armband (ovanligt? malin tyckte inte de haha), ett par örhängen, halsduk, smink och nagellack. sen handlade vi lite mat också. när vi kom hem kollade vi på en film, sen följde jag med och skjutsa pappa till golfbanan. så åkte vi hem, då satte jag mig och fixa mina naglar lite, tog bort gammalt nagellack, fila och måla på nytt. nu har jag precis blivit klaaar. ska sitta här tills mamma kommer, sen kommer förmodligen Emma hit:D. puss och kram

innan vi åkte, grr...

det jag köpte.

min otroligt snygga/raka fingrar får ni på köpet;)
men i alla fall, mina naglar här då!

4 kommentarer:

elin linnea andersson sa...

fina saker du har köpt,och jag har också snea fingrar:(

frida eriksson sa...

tack, haha ja du har liiiite mer än mig på fingret du klämt.. men det är drygt haha:(

emma sa...

MEN ÅHHH FRIDA DIN JÄKEL :(
du gör mig avis med all din shopping!!!

love yoooou :-*

frida eriksson sa...

vadå all min shopping:o? ofta shoppar jag ej! kanske någon gång i månaden blir det "riktig" shopping:o

love you tooo