söndag 6 september 2009

16.25

har just laddat upp bilderna från igår, lägger in dom snart. var i alla fall roligt igår, vi kollade på "män som hatar kvinnor" den var bra, tyckte dock det var lite väl starka scener.. i alla fall för mig som inte brukar kolla "skräckfilmer" eller annat sånt där;). men a, sen pratade vi mest. åkte hem vid lite över tio för då skulle dom flesta gå hem. när jag kom hem satt jag vid datorn men hade ingen lust och skriva förns jag lagt ut bilderna. sen vid halv två somna jag.
idag vaknade jag vid tolv, sen har jag bara slöat
och typ hjälpt mamma och städa lite. Simon har hjälpt mig och fatta lite i photoshop också:). nu ska jag snart äta och slötitta på teve. brukar bara vara skit på söndagar.. puss


hela högen, hahah


Malva&Jossan

Jejje&Malin

en söt Bella

och ni "monster försäljare" här har ni en frivillig reklamerare!
kolla monstertröja och allt:D