söndag 20 september 2009

18.39

halllååå allesammans, as you now kom Emma hit igår hon sov kvar också. vi kollade film och hade trevligt, vilket vi gjort idag också. vi var till ungefär kvart över två, sen gick hon. då satte jag mig och plugga på en gång så jag skulle vara klar med de. så nu ska jag bara bli förhörd och träna på SOn igen men det får bli imorgon. sen tog jag ett bad, inget långbad blev det inte för det vart så varmt. var skönt och bada, för hade jätteont i huvudet men nu känns det bättre:). sen när jag kom upp så satt jag vid datorn lite, nu har jag nyss käkat. sitter för tillfället i nattlinne, men funderar på om jag ska klä på mig och följa med mamma till maxi en sväng,hm.. får fundera lite på de;). haha, ja sen blir det väl bara teven och så. jävla skitmåndag imorgon, hatar måndagar!

haha fin och bra bild på mina fingrar och badskum

Inga kommentarer: