måndag 21 september 2009

16.46

måndag..
skola, inget speciellt hände. inget roligt heller hah;). slutade kvart över tre, gick hem och så. inte gjort någonting sen jag kom hem. varit med hundarna bara hah. nu satte jag mig här, men det kommer inte bli uppdatering mer än nu fö
r jag måste plugga hela tiden sen till SOn imorgon..sen klockan 21.00 (?) är det svenska hollywood fruar. och ja, så då vet ni vilken rolig kväll jag får, plugga hela tiden:(. nu ska jag gå och göra flingor eller något, känner mig hungrig. bara jag som redan blivit väldigt skoltrött? men men har mitt löfte.. puss och kram

3 kommentarer:

malin sa...

Jag är redan skoltröttt jag med !! :(:(:(:(:(<3

emma sa...

att va skoltrött är du verkligen inte ensam om, från och med att jag kom hem från skolan igår till och med halv 11 så satt jag och plugga SO
de är ju ett antal hours :DDD
får fan hoppas att de lönar sig
men jävla anders tog ju gamla frågor från gamla provet? HAHA :(

frida eriksson sa...

ussssch!:(
ja asså shiit vafan, han har ju problem:@
<3<3