torsdag 3 september 2009

16.19


skolan idag, först hade vi några lektioner, sen so provet. det gick helt ärligt åt helvete! kunde typ inga frågor så satt och chansa på alla även fast jag tränat lite igår! men men, sen gick vi tjejer in i datasalen och fixa oss, typ platta håret och bättre på sminket;) haha. sen hade vi skolfoto, ser väl ut som en gris som vanligt (nu fick Julia damp:() haha, men a sen hade vi matte och sen slut. gick hem och typ bytte byxor och åt ett äpple. sen kom Julia hit:). vi har pratat och nu har jag ritat en jättefin kyckling i paint (se bild) haha! nu ska jag och Julia kolla på film och sen ikväll vid 21.00 ska vi kanske på bio (hah orkar man de en torsdag kväll?) aja i så fall blir det "sommaren med Göran". puss och kram

du&jag julia du&jag
♥..

2 kommentarer:

julia sa...

i love u frida min käääré frieeend:)

Eh:p
Eh:p
Eh:p
Eh:p
Eh:p
O.S.V..

frida eriksson sa...

i love you to julia, Min käré frieend!

vafan vare jag skrev?:o typ:
öööööööhh
öööööööhh
har du hakat upp dig?
har du hakat upp dig?
hahhhah..