fredag 4 september 2009

23.06

varning, skitful blogg;( vet inte hur jag ska ha!
i varje fall så har jag ägnat mig en väldigt mysig fredagskväll, inte. nej inte det inte, Frida var på g idag så jag tog och röjde min mitten garderob där jag har massa sörja och man hittade ingenting i de! så det tog jag tag i, på en fredag! äntligen är man ledig och då städar jag ja, men a whatever så nu är det i alla fall hur fint som helst. tog bilden på "före" men orkar helt ärligt inte ladda upp för jag har satt kamerabatteriet på laddning. sen när jag ändå var på gång så tog jag skrivbordet också, förstår inte hur jag kan sitta vid datorn med alla dessa grejer omkring mig. men nu är det också snyggt;). så blev det mest teve och käka. kollade först någon film sen någon serie med mamma och pappa. mest blivit de, mys med familjen:). men sådana kvällar behöver man också, enligt mig. nu sitter jag och lyssnar på musik, bloggar och bara kollar runt lite. är verkligen sinnessjukt trött, men jag vill inte gå och lägga mig hah. men har väl inget mer och skriva nu.
eller jo.. imorgon vid halv sex tiden ska jag&tjejerna träffas vi pizzerian och äta sen bär det av till Malin och kollar film och umgås. en mysig tjejkväll skulle jag vilja säga, ska bli kul det var längesen!



you girlilicious +julia&malva imåårn. kyss gullungar:*

2 kommentarer:

malin sa...

itne julia :( men malva iallafall :)

HÖRDE JAG MYSKVÄLL? JAA
jag tyckte väl de, älskar er!

frida eriksson sa...

åh okej:(

OHYES, mys på högsta grad haha
love you♥ ♥