måndag 14 september 2009

20.19

dålig uppdatering iknow, men hade ingen lust och sitta vid datorn igår för det var så himla mycket;o. först vaknade jag med bejbiii, så åt vi frukost och kollade på film till de. så fixade vi oss och städa så gick hon hem, hennes pappa fyllde år btw Grattis Tom!:D
haha, sen var det konfirmation som gällde, vi typ prata och tog kort och sådär. fick lite scheman och ja:D sen åkte jag och mamma o
ch hämtade pappa på vägen hem. när jag kom hem åt jag och kollade på teve bara:).
idag var det skola då, hade massa lektioner sen slutade kvart över tre. då gick jag hem och slöa med hundarna, men så har vi läxa till imorgon så då satte jag mig med den. vart klar vid 5 kanske? då kollade jag idol på datorn med Linus (även fast jag redan sett haha). sen kom pappa hem då hjälpte han mig med några mattetal jag inte kunde hah:). nu har jag nyss ätit och kollat på teve. klockan 21.00 är det "svenska hollywood fruar" haha det ska jag se! så a, det är väl typ allt.. puss och kram

Inga kommentarer: