torsdag 6 augusti 2009

12.43

orkade inte lägga in bilderna igår, och hann inte blogga mer. men i alla fall så kom jag på delad 2a plats på golfen hahah(h).
idag vart jag väckt vi nio tiden, åt frukost fixa mig, sen gick vi bort till vattenlandet:D haha det var fett kul, men shit en ruschkana (?) var skitläskig. man satt typ i en ring (med två andra) sen åkte man åt alla håll och kanter:| jag hade lust och skrika ut av helvete men ville inte skämma ut mig det var ju trots allt två till i, lite respekt får man väl visa..men gud! +att det var helt bäcksvart hela tiden utom en stund, fatta de och sen åka lite hur som helst. trodde jag skulle dö. sen åkte vi typ 2till. det var bara 2 vi inte åkte, men dom såg fan läskiga ut och pappa ville inte heller åka dom. nu har vi nästan nyss kommit hem igen. ska tillbaka sen och åka mer och köpa mega slush!:D hihi, men nu ska jag och pappa kolla på film. Puss och Kram

Inga kommentarer: