tisdag 25 augusti 2009

20.38

skrev jag igår? jag glömde kolla men jag tror fan inte jag gjorde det. men gjorde inte något speciellt i alla fall, bara skolan. idag var väl typ samma.. lite andra lektioner bara. efter skolan gick jag hem och typ kolla teve och slappa. sen vid halv fem åkte jag med mamma och klippte mig. jävla kuk frisör, bli bra på ditt jobb innan du klipper folk! vart i alla fall inte speciellt nöjd, man märker typ inte skillnad där upp och sen har hon klippt Grymt mycket på topparna! jag tycker det är för kort.. inte mamma men a, och? haha. sen, ska man inte se skillnad när man klipper sig eller? jag ba: a, sen typ klippa mer sne lugg. hon ba klippte typ inget där förutom lite i topparna, tack du;). +att jag är fett blyg och vågar typ inte säga haha(a). men aaa, ska inte klippa mig mer där, men det är i alla fall inte förskräckligt mohaha tur för henne. sen åkte vi i alla fall och handla på maxi, så åkte vi hem. då tog jag ett bad, nice. sen nu har jag ätit och kollat på teve bara. ska typ göra mig i ordning och gå och lägga mig och läsa snart, tihi. puss och godnatt


bild jag fotat, kom typ fett nära och fjärilen var skit närgången:o haha!

2 kommentarer:

emma sa...

hahaha jag vågar fan heller inte säga nått :(
om dom ba: ah vart de bra då?
man ba: ehm, aa.. hehe.

och såhär låter de då i huvudet: NEJ FYFAAAN, är kärringen döv eller
jag ville ha uppklippt och inte såhär kort :(((

hahaha

frida eriksson sa...

hahah så sant, seriöst!
men asså hon var typ skitnoga först och ba: får jag klippa såhär mycket (typ 1cm) jag ba: a. sen ba när hon var klar hade hon klippt typ 3 JAG BA :@:@!! haha..