söndag 2 augusti 2009

hejdå folket

åkte med mamma och handla efter mitt förra inlägg, sen ringde jag Emma men hon kunde inte. så då gjorde jag inte så mycket men sen tog jag ett 2timmars bad istället, jag älskar't!.. sen raka jag benen och tog bort gammalt fult nagellack så ska snart måla på nytt. sen ska jag ta en till titt så jag verkligen inte glömt någonting till imorgon. så ni vet kommer jag kanske inte kunna blogga på antingen hela veckan,beror på om vi får mitt trådlösa internet att funka, eller också kommer det i alla fall dröja till kanske Onsdag eller mer. får se, men det här kan bli mitt sista inlägg:o. ska i alla fall som sagt bli sjukt skönt att åka bort. och så kom krångelSimon igår också och sa att han ångrat sig och ville följa med,jaha då var det bara börja packa då! sa mamma. sen kom han idag och ba: eller jag vet inte om jag vill följa med förresten. MEN BESTÄM DIG DÅ! så kom han nu när mamma plockat fram alla hans kläder och allting och ba: jag vill inte följa med, nu har jag bestämt mig. Jag.Blir.Galen. haha men men, nu ska han inte med ialla fall. nu vart det här väldigt långt men nu ska jag gå och kolla teve och ta ett äpple. Puss & Kram, kommer sakna alla very much!


demi lovato - don't forget:*

3 kommentarer:

malin sa...

jag kommer sakna dig <3<3<3

julia sa...

Ha det bråååå där!8-|
Jag kommer sakna dig jättemycket<3

frida eriksson sa...

kommer sakna eller saknar er också<3<3