måndag 3 augusti 2009

mitt bloggande får ni inte stopp på!

wiho, vi fick mitt trådlösa att funka så nu har jag internet i alla fall:D vi kom fram hit till Sunne vid halv tre, vi har bara norska grannar.. men a då satte vi upp förtältet, sen har det varit lite strul ,som vanligt!,men nu är det fixat i alla fall. så nu är dom uppe i kiosken och köper potatis och sånt sen ska vi äta. mormors köttbullar(L). sen kikar vi väl teve eller en film. vi tog inte med egen boxer till teven för dom hade kanaler här på campingen, aa 1an 2an 3an och 4an bara! men bättre än inget alls då. och missar ju fortfarande inte finalen på paris hilton's my new bff imorgon i varje fall:D. det är i alla fall väldigt fint och stort här! vi har varit ner och kollat lite, men vi har faktiskt skitväder idag:( hoppas de inte blir det hela veckan..och våra grannar är helt knäppa och tar upp all plats och springer på våra områden och allting. vi låter hundarna skälla ut dom hahah, melike to hämnas:D. men a hoppas inte dom stannar hela veckan. nån dag i veckan ska jag och pappa på Sunnes vattenland också hihi, ligger tvärs över gatan på andra sidan, ser ut att vara sjukt mycket grejer och åka!:D men hoppas ni har det bra också, nu ska jag gå och hjälpa med maten Puss & Kram.


Sunne vattenland, google bilder dock..

8 kommentarer:

elin linnea andersson sa...

åh jag visste inte att du skulle dit. där är de skit kul!
jag har ju släktingar i värmland, så vi bodde där på campingen.
fast jag var kanske nio när vi bodde på den campingen så jag vågade inte åka så mycket. bara en som man satt i en ring och man skulle sitta 5st i typ.
ha det så kul! puss

malin sa...

åhh va roligt !!!!!!!!!! vill dit nu nu nu nu nu nu och åka alllt(a) åk allt åt mig tack frajdali <3<3<3

julia sa...

för det första fattar jag inte rubriken (jag vet att jag är trög så skriv inte nått förolämpande taaack), är det någon som sagt nått?:o:o

för det andra så vem fan strula du med då? redan första dagen mjaoooow;-) oooch för det tredje.. VAFAN HAR DU MOT NORSKAR?:o Är du rasist männska, sitta och hämnas?:o Ajabajaaaa!
och för det fjärde (sista nu) hoppas du har det bra:-D och får en trevelitrevlig väcka Frida!<333

julia sa...

vecka*

julia sa...

och jo juste en till:-D.. Du kan väll kolla finalen på tv3s sida efter det vart;-P?<3

frida eriksson sa...

eliin: hihi, ja det är verkligen jättemysig camping också, utom grannarna(6) men imorgon ska nog jag och pappa till de vattenlandet, haha. den där "ringen" ska jag lätt åka, den verkar sjuuuukt kul:D
tack! puss<3

maliin: haha kan tyvärr inget lova där Malin, jag är skitfeg med sånt där hehehe(a)<3<3

juliia: 1.haha men jag kanske inte skulle haft data på en vecka men nu fick jag de!:D
2. haha ohllala det var en riktig heting, kanske 10år eller nå?hahaha skoja.
3. men daaah? ja, hahha skoja nej men vadå?:o dom tar upp exakt all plats och sen gårdom på våran "tomt"????:o
4. tackelitacktack julia<333
5. men vi har trean så det är lurre:D:D:D:D:D

emma sa...

åh fettt skoj frida, åk ALLT åt mig, mohaha :D
är de du på den första bilden?
känner inte igen dig riktigt,så länge sen vi sågs :(
haha (L)

frida eriksson sa...

emma: hahahhaha jag på första bilden:o? det är ju fan en gammal gubbe!!!
kan inte åka allt åt er, för det vågar jag inte:|<3