måndag 10 augusti 2009

20.08

Malin och jag åkte och spelade bowling vid fyra tiden, haha Fridas & Malins special göra! när vi spelat klart köpte vi varsin cola, sen tappa jag tian jag fick tillbaka i papperskorgen:( fan! men aja, sen kom Linus och hämta oss vid tjugo i fem. skjutsade hem Malin sen hem och äta och sådär. mest kollat teve. nu har jag sjukt ont i skallen så ska ta alvedon och vila ett tag.. klockan åtta! hoppas jag inte somnar, för dom kommer jag vakna grymt tidigt imorgon;o men men ha de bra allesammans. Puss och Kram

3 kommentarer:

malin sa...

du ska bara vinna hela tiden fast jag alltid leder i början :(:(:(
men jag tkr om dig ändå<3

julia sa...

"sen tappa jag tian jag fick tillbaka i papperskorgen:( fan!"

får du ingen mat hemma eller unge:o

frida eriksson sa...

m: heheheheh. jag tycker om dig också loser(a)<3

j: jo:o? men jag samlar på tior, så ba tappa jag den:(:(:(:(:(