tisdag 18 augusti 2009

17.01

2a skoldagen idag då, ställde klockan på 06.30. gissa om jag var trött då? men jag tog mig upp och var också först uppe, vilket aldrig händer i våran familj mamma är alltid först! så jag var glad haha, vilket gjorde mig piggare också. lyckades fixa klart mig på en halvtimme ungefär! hade då en lite mer än en timme på mig att njuta av frukost och annat. har jättesvårt att försöka "sova" ett tag efter jag fixat mig så det var det inte tal om, men försökte ett tag i alla fall. sen skulle mamma skjutsa Linus till jobbet så då följde jag med och gjorde de istället, haha. sen åt vi gemensam frukost mamma och jag. sen skjutsa hon mig till skolan, i skolan gjorde vi typ inte mycket. fick typ mer papper på morgonen sen hade vi nolektion, var dom tvugna och välja det tråkigaste ämnet?? men a sen hade vi lunch, och sen fortsättning på no grejet. gjorde typ expriment eller vare heter. sen slutade vi vid tio i ett ungefär. då gick jag hem och typ åt fil med flingor och banan haha och kollade på teve. sen har jag inte gjort så mycket. har haft skitont i huvudet hela dagen sen vi elda knäckebröd, fyfan va äckligt det luktar. har inte fått bort lukten än så det värker som fan i huvudet. men men nu ska jag gå och göra pasta sallad, hare gött. puss och kram

2 kommentarer:

emma sa...

VAD SKA DU UPP HALV 7 PÅ MORGONEN OCH GÖRA UNGE????
jag hade tillochmed svårt att ta mig upp kvart över och du är very mucho tröttar än mig :O

starkt gjort av dig!
hahaha
..förresten så måste vi leka nån dag snart ju :D
PUSS SÖTIS!

frida eriksson sa...

JAG VET INTE, kände att det blev väldigt mycket för tidigt!!:o

iknow hahahha:D
ja det måste vi, PUSSS PÅDIG