fredag 21 augusti 2009

18.22

Ängsö med skolan idag, eller 8orna. tråååkigt. sen var jag kanske hemma vid tjugo i två eller något. då kom Emma och Elin, var med dom. vi cyklade till kinagungan först, upptaget som vanligt;).. så då cykla vi runt lite, sen hem igen och hoppade studsmatta. så kollade vi på en film, sen cykla och kolla kinagungan igen hah.. quess what? upptaget.. a, men då cyklade dom hem sen och jag också. när jag kom hem lekte jag med Tarzan (dissade inte Ella, hon löper så hon vill inte leka:D) haha då lekte vi med en bläckfisk, körde dragkamp mohaha. gissa vem som vann? haha! sen gick jag in och satte mig här, ska snart äta. sen ikväll får jag se vad det bliiir. puss och kjam


ser man vad det står? i alla fall, före och efter haha vi leker fint..

sen började det blåsa som fan, då flög alla bomullstussarna iväg över hela gräsmatten. och vem fick plocka upp dom? jo inte vare Tarzan i alla fall!

Inga kommentarer: