torsdag 13 augusti 2009

22.15

hallå, blir lite sent inlägg kanske, men nu kommer hela dagen.
ställde klockan igår på kvart i åtta, lyckligt nog vaknade jag då också haha! men gick upp och fixa mig, sen hände det lite grejer. men jag och mamma kom iväg till tio i alla fall.. till eskilstuna. yes you heard me, shopping! hihi. åkte först till stan sen till tuna park. köpte lite grejer, skriver sen. sen åt vi på den där wok grejen, haha vi har våran rutin! sen vid fem eller något åkte vi hem, men då stanna vi också på jula, willys och coop. sen hem, var väl hemma vid sju halv åtta. då åt vi, sen har jag kollat på "ghost wishperer" (stavning?). nu satte jag mig här och skriver lite. nu kommer bilder på dagens klädköp, tog inga bilder på de andra..

köp: en kofta, två t-hirts, en tröja, en bh, ett par mys hopp i skor, mascara, kylie minouge(???) parfym och hårspray!

orkar inte sitta och skriva vart jag köpt allt och sådär, men alla tröjor är från ginatricot i alla fall.
lots of love from Frida!

4 kommentarer:

elin linnea andersson sa...

Åh va roligt!!!!!!!!!
Blir avis ju, vill också shopppa.
Fina saker du hade köpt :) puss<3

(de tycker bella också:D)

elin linnea andersson sa...

oj HAHAHA, vi va visst inne på bellas, de va jag (MALIN) som skrev kommentaren och den här med men dom är från båda, haha:D<33

frida eriksson sa...

hahah jag fatta(y). är ju inte blondin längre liksom? haha!
tack, puss<3<3

elin linnea andersson sa...

haha,va rolig du är frida:D
puss brunetttfrida.