lördag 15 augusti 2009

15.46

mamma väckte mig vid elva och fråga om jag ville följa med till media markt, vilket jag ville. så kom mormor så åkte vi dit. var ytterliggare lite shopping, blivit galet mycket den här veckan.. menmen alltid velat haft en locktång, så nu köpte jag en! den som är på reklam ni vet "ett drag räcker" haha det är både platt och lock tång. tjejen som hjälpte oss där och prova på mig var fett härlig haha. men a, sen åkte vi och köpte korv på maxi, sen fick vi gratis glass på donken(h), haha. sen åkte vi hem och så har vi provat locktången, skitsvårt i början men det blir nog bra sen när man lär sig. nu hade jag massa hårspray i också.. nu ska jag väl gå och kolla teve eller något, sen ska jag duscha. ikväll kanske jag ska vara med julia om hon orkar!
asså gud, sista sommarlovsnatten idag!? ångest.




Inga kommentarer: