lördag 29 augusti 2009

21.38

Julia kom hit och sov igår, vi snackade massa sen kollade vi på film och bädda.
idag hade vi ställt klockan på halv tolv, vi vaknade men gick upp tolv. så åt vi frukost och fixade i rummet. så gick hon hem,love you!, för jag skulle med mamma till marknaden. när vi kom till marknaden så gick vi runt och kollade och så, fattar inte hur folk vågar åka karusellerna där!? men a, köpte en tjocktröja och två armband:). sen åkte vi hem, skulle åkt till f&f och hämtat Simon men han skulle stanna längre så.. sen har jag typ mest kollat teve. dog av tristess så följde med mamma och hämta mormor vid sextiden. sen hem igen.. kollade någon film på teve då, den sluta typ vid halv nio. då kollade jag sommarkrysset med Måns;D. och nu sitter mamma och pappa och kollar på "män som hatar kvinnor" någon som sett den, är den läskig? aja, får se om jag går och kollar också eller om jag kollar något annat själv. ska i alla fall sitta här ett tag till och kika runt lite. känner mig fett "off" från datorn nu för tiden haha, sitter typ inte alls vissa dagar.. men jaaaao nu har jag inge mer och skriva, puss

3 kommentarer:

julia sa...

jag kollade på den för någon dag sen, den var inte läskig alls som många säger, den suger nämligen GETBALLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE:DDDDDDDDDDD

loveu to!

emma sa...

ska se den ikväll, mamma hade tydligen köpt den för ett tag sen och jag har hört att den ska vaaaa brå :D

julia sa...

skulle du kunna hjälpa mig med en sak?
hittat en design men fattar inte hur man gör med koderna(a);D!<3