torsdag 6 augusti 2009

21.15 bilder..

vi gick tillbaka till vattenlandet vid fem ungefär, var där en halvtimme sen kom mamma med pengar då köpte jag slush(h). sen gick vi ut med hundarna och jag har fått tusen myggbett.. inte kul. sen gick vi hem och köpte pizza. åt, sen spelade spel. nu gick jag in och satte mig ett tag, måste smörja in mig. mina axlar , min näsa och på ryggen är bränt, gör skitont:(! nu kommer lite bilder i alla fall.

tarzan och ella första dagen.



en normal pappa..hmm?

den så kallade tomten med sjöutsikt!



aj aj!:(

slushen, lite tom nurå men..

3 kommentarer:

malin sa...

sparade du inte till mej :(:(:(?

fett kul du verkar ha de, sjöutsikten va lite likt hudik:o
haha, jag saknar diiiig

julia sa...

drack du upp hela själv?:o:o
för det första var det väldigt själviskt vilken smak det nu var för jag vart sugen nu!!!!
och för det andra, hur orkar du en HEL?:o det rymmer ju ungefär 3 liter i dom där:| alla sparar den där men de fatta inte jag så ja slängde min:(?!?!?!? BAJSSSSSSSSSSS 8D jag har liv.se.com/glocanet
HIIHHIIHIH......kossamuuuuuuuuu

frida eriksson sa...

malin: varför skulle jag:o:o:o? hahah

haha okej, jag har det jättebra jao:D
saknar dig också

julia: solasmak tog jag och dela med mamma och mormor. men vadå 3liter? haahahhah knappt en ju;).
du har fett liiiv jao, kosssamuu