fredag 14 augusti 2009

13.07

blev väckt av mamma vid tio idag.. hon sa att jag skulle vara klar om en halvtimme för då måste vi åka, "ööömh jaha". gick snabbt upp ur sängen och började fixa mig, guess what? jag hann hah:D. så åkte vi till stan, citypraktiken eller vare heter för jag skulle ta blodprov, och jag är ju jätteduktig på att ta spruta:( iiinte, kom lite tårar, inte farligt mycke men ändå.. pinsamt! sen gick vi runt lite på stan där när vi ändå var där. blev lite shopping idag också(a). hehe, en collage tröja och ett block till skolan "bara". nu ska jag gå och käka macka och kräm, super hungrig!


har ju varit lite seg på att lägga upp bilder, så här är på blandade grejer.
1a bilden på collage tröjan och blocket!

2a bilden på min snyggt pyntade dator, hihi.
3e bilden på mitt hår, sen jag färgat igen:)
lots of love from Frida!

Inga kommentarer: