tisdag 4 augusti 2009

14.36

hhhej folket. idag vart jag väckt av pappa för han fråga om jag ville följa med ut med hundarna och köpa bröd.. klockan halv nio, "nejtack, kanske imorgon" kommer bli mitt svar varje morgon haha! i alla fall så åt vi frukost sen vi nio tiden, ute i förtältet med våran "sjöutsikt" hihi. det är faktiskt grymt mysigt här. vi har varit inne i stan, om man nu kan kalla de för stan. skitlitet, köpte bara lite smågejer. men det var typ inga klädaffärer eller nå. så tog vi glass på torget och sedan handla på ica och sen hem igen. kom hem vid ett tiden. nu har vi mest suttit och fikat och sådär. sen ska vi göra mat, sen kikar jag nog film. sen klockan 19.00 skulle det vara bingo här nere på campingen hahah, det måste ju jag och mormor inviga. man kan ju faktiskt vinna 40 000 och det är ju inte helt fel right? inte för att jag tror vi gör de men wtf. sen blir det My new bff och god mat (mormors:D:D) efter! och om det är fint väder imorgon så blir det förmodligen vattenlandet då:D. idag har det varit lite mellanväder, det har inte varit soligt så man kan sola men det har inte regnat eller varit kallt heller. så det är precis helt lagom:)! nu ska jag kolla vad dom andra gör, får ju inte lägga ner hela semestern på datorn.. Puss & Kram

4 kommentarer:

malin sa...

asså orka när vi va i hudik sa du att de va asfint hemma, och nu äre verkligen fint väder hemmma och du har sådär på din semester, orka semesterväder? :o saknar dig mest

frida eriksson sa...

hahaha -.-
saknar dig mer!

emma sa...

alltså fridaaaa
du skulle tagigt med mig!!!
haha, saknar dig sötis :D

frida eriksson sa...

kom hit vafan hahah, saknar dig mer:D