måndag 17 augusti 2009

första skoldagen..

måste bara få klaga på schemat asså, det suger fyfan! typ musik istället för håltimme, vilka tror dom att dom är!? hah:(
men i alla fall så, idag dela dom mest ut papper och skit. sen typ snacka och spela något mega uselt spel:). sen vare lunch och sen slut vid kvart över elva kanske. slutar halv fyra varje dag, utom fredagar då jag slutar två..och jävla femmor och sexor som ska komma upp och förstöra också, haha. känns som jag klagar en del, men seriöst? aja, sen när jag kom hem åkte jag med mamma och handla, sen hem och slappa. fick förslag av mamma igår på ett "mellanmål" hon tycker är gott som är lite nyttigare än att äta macka när man kommer hem från ännu en jobbig skoldag det var; lättfil med flingor och skivad banan, tyckte det lät skitäckligt men provade och det var riktigt gott faktiskt! proova:D
men men nu ska jag sitta här ett tag sen blir det vila mer. kram

5 kommentarer:

julia sa...

hahahaha äre nyttigt?
jasså men isåfall är jag ju värsta nyttomanen:D:D:Deller vafan

frida eriksson sa...

haha det är inget onyttigt;D?
brukar du keka de?

julia sa...

jag sa inte det, jag frågade bara:D
nej det var ju därför jag sa att jag brukar vara värsta nyttig? men jaaaa-.- ;););););););)

frida eriksson sa...

öhh, fatta ingenting av ditt svar men okej!

julia sa...

nej jag är van vid det så öööööhhhh