tisdag 11 augusti 2009

22.13

frida goes more brownie, hihi nyss tona håret igen. hoppas det blev brunare och inte svart! bilder kommer väl imorgon kanske..
i alla fall så vaknade jag vid ett tiden, det gjorde susen. somnade vid halv nio igår och sov till ett idag, kände att jag verkligen behövde de nu för jag känner mig mycket piggare! gick upp och kollade på teve. typ den enda jag gjort idag, och tränat på crosstrainern(y). sen kolla paris hilton my new bff. sorry om ni missade och inte vill veta vem som vann, men det var i alla fall Brittany, hihi. tyckte båda verka lite fjäsk men Vanessa var värst så bra val;) haha. nu har i alla fall mamma nyss tonat mig då. sen när jag satt och vänta på att skölja ur det där man har i efter kom mamma in med fruktskål, hihi shes the best:D nu ska jag sitta här ett tag till, sen blir det teve. känner mig pigg! puss

9 kommentarer:

elin linnea andersson sa...

åh va mumsigt med frukt,hihi!
håret,är säkert jätte fint..
pussar

frida eriksson sa...

hihi ja:D
tack, hoppas på de!
pusssis

julia sa...

brittany är inte allsde fjäsk:-D?
hon är ju bäst, bara alla andra som säger att hon vill vara hennes bff för att komma längre i karriären.. kanske därför hon småfjäskar?;-)

Juliaknowsbest borde det finnas ett program som heter:-D
Hogan kan ta sig i röven, mjaoooo!

frida eriksson sa...

hahha, alla som är/var med i de där programmet är fjäsk;);) och du känner henne inte ju så det kanske bara är därför hon är med också, vem vet? bara hon själv.

vem fan är hogan? haha

julia sa...

nej du känner henne heller inte, så vem vet;-)
men julia vet bäst så säger jag att hon var bäst var hon bäst:-D onch = trippelbög
corrie = skabb
brittany = ful men äkta
vanessa = sök hjälp?!?!?!??!?!?!?!!!?!

dom som ja höll koll på;);) MJAOOOOOW
och om man kollar på mtv vet man vem hogan är, så ta reda på det du:-D:-D

frida eriksson sa...

hahaha brittany - fin men kan va fake, men nej jag vet inte heller och du är inte bäst den platsen är ju redan upptagen av mig;);)?
PUSSSSSS OCH K

palllla:D

julia sa...

hahahah nej du var ju född som nobody frida;) trodde vi kom fram till det. men nu vet du klart iaf:D
okej du är bäst, men jag är bättre än dig;) hhihihi!

palla äpplen:D

frida eriksson sa...

nej jag är allra bäst!

julia sa...

okej.. IN YOURE DREAMS PLUTT:d

men nu orkar jag inte skriva mer här:( puh.. ansträngande! tror det är maten..