söndag 9 augusti 2009

17.52

sitter i bilen nu påväg hem, som sagt så blev det hemfärd idag istället för det skulle regna imorgon och vi vill inte packa blöta saker. men i alla fall så är vi påväg nu, äter donken äppelpaj och sen är det nå trafikstoppning najs.. men har haft en jättebra semester ska bli skönt att komma hem faktiskt. saknar allla. fast inte skönt att skolan börjar snart! haha..
"Gud hva kempefine hunder" är en mening jag hört en del på denna camping också enda meningen jag kan på norska;) hihi.
usch det har tydligen hänt någon stor olycka här framme, det har kommit 2polisbilar och minst 3ambulanser!..hemskt ju. men nu är vi påväg igen i alla fall. nu ska jag chilla en stund, puss och kramis

4 kommentarer:

malin sa...

hahaha norskar(L)frida!!!!!!

julia sa...

HHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHA kempefina (eller nått) ja hatar de ordet:O:O:O:O:O:O:O

vetu ja testa kaffe nyss de va asäckligt men ja drack de endåD:HAHAHAHAHAHHAHAHAHAH oj:P :D*
typiskt mig liksom:D som på alla sms:D du fattar;DDDD. INGEN ANNAN FATTAR BARA FRIDA OCH JAG ÄR PIGG SOM EN FLUGLORT=D

söööööööt blogg förresten:O! eller a, fin:D
min e ba tråki o vit:( helvit=(
pusskram&nypistjeeeerten

de va nån som ringde mgi idag med dolt nr ba villdu knulla:)?
jaba HALLÅ HALLLÅÅÅÅÅÅÅÅÅ?`???????:D:D:D:D:D:D:D:D sen la jag på. ja hatar doltnrpersoner, hahahahah dom ringde mig nyss för 1 min också men ja svara inte:(:(:(pissss.
och ja kommer ihåg när du svara när dom ringde på min:DHAHAHAHAHAH.
aja hejdå nu ska jag äta...som vanligt!

julia sa...

piss:
nej skojaaa:PPPpPPppppP
ps:*
kan du hälsa om i bilolyckan att krya på sig8)8)8)<33333

frida eriksson sa...

Malin: =kärlek(L)(L)

Julia: asså shit orkar jag ens svara på dina kommentarer julia?-.-
hahahah seriöst, vad är ditt problem? du

jättefin. gör om den då?:o
oooomg, doltnrpersoner dom är grymt dryga. fint ord du hittat på förresten.. doltnrpersoner.
hahahaha, du ba: det var säkert e*** och ****:D:D:D:D:D:D:D
hahahaha som vanligt.. varje sms ba, jag: vad gör du?
du: äter..
hahahhaa!:D:D:D:DD::D:D:D::DD:D:D

DET SKA JAG GÖRA DU!<333