fredag 7 augusti 2009

16.24

jag dör, det är seriöst för varmt idag:o!
men idag vaknade jag halv elva ungefär. gick upp och fixa mig sen har vi typ bara solat vid sjön mormor och jag. vi har fått nya grannar och dom har en liten kille på kanske två år, jättesöt!:D han kommer över till våran gård hela tiden, som dom andra-.-, men det gör inget för han är så söt haha! sen har vi varit ute med hundarna och sådär. spelat lite skip-bo och ätit tårta. nu ska jag snart följa med och hämta pappa sen ska vi grilla, gotti:). sen ikväll vet jag inte om vi ska göra något men kanske att pappa och jag går och spelar biljardbowling. det verkar kul,haha. nu ska vi åka, kramar

3 kommentarer:

emma sa...

hahaha "men de gör inget för han är så söt"
du ba sätter upp en skyllt däre står "ENDAST SÖTA SMÅ BARN, NI ANDRA ... STAY WERE U ARE"
hahah

julia sa...

hur får man understruken text??

frida eriksson sa...

emma: hahaha vadååå, han är ju ursöt. utom just nu,för nu är han inne hos sig och skriker som en jag vet inte vad:o. hur kan så söt förvandlas till så jobbig:o? haha!

julia: det skulle du bra gärna vilja veta vaa???:D


skoja, du använder dig av < u >