måndag 10 augusti 2009

13.55

skönt att vara hemma.. ohja!
vaknade vid tolv tiden, gick upp och kollade på teve. sen vart jag skittrött igen så jag gick och vila ett tag haha. då ringde Malin och störde:o nej då. men hon fråga om jag ville vara, but ofc? hihi. så kom hon hit vid halv två tiden kanske. vi satte oss vid varsin dator, jag den stora och Malin laptopen;). vi ska väl hitta på något annat snart ithink. vet ej vad, men något hittar vi väl an på!

haha fin bloggdesign?:)


väldigt väldigt gammal bild!

4 kommentarer:

malin sa...

ilove you fridalee :))
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

elin linnea andersson sa...

jag tycker bloggdesignen var väldigt fin:D<3

frida eriksson sa...

m: ilove you 2 brallsing:))
<3<3<3<3<3<3<3

e: tack!:D<3

julia sa...

malin typ wbnamn av johan:D?
frida-lee AAA ÅÅHAHAÅAÅÅÅAAAA(8)(8)(8)(8)

sjuuukt söta på bilden, såg den inte tidigare:pPppPPPppp!!!