onsdag 7 januari 2009

ingen Miranda för oss;(,så då var det bara fortsätta leta igen.
skrev inte igår för jag gjorde ändå ingenting så det hade inte
blivit något långt inlägg i alla fall.och det kändes ovärt.
skola idag då,usssssssch.menmen.. .slutade inte halv fyra i alla
fall.vi fick sluta två istället.sen hem med malin & elin,vi kollade
på film och så bara.sen satt jag här och sen gick jag och kolla på
television.sen satt jag här igen och sen måste det pluggas,usch
usch. Back to hell...
sen åkte jag med mamma till hälla köpte lite pennor och sudd
och så haha,sen handla vi lite mat också.
sen nu måste jag verkligen se till att vända tillbaka på dygnet
igen,somna runt halv tre igår... och då kan jag ju säga att det
blir problem att komma upp halv sju!
nu har jag väl inget mer att berätta vad jag kan komma på
men skriver imorgon.fast kan säga att jag tror det kommer
bli mycket mindre b
logg nu när skolan börjat ,för då kommer
jag bara glömma bort hela tiden...men ska försöka i alla fall.
ha en bra dag,kyssn:)

Inga kommentarer: