lördag 10 januari 2009

vakna runt tolv idag,va med älskling.vi har mest suttit vid
datorn och kollat på film. mysigt har vi haft. sen gick hon
hem vid sex. då satte jag mig vid teven. kolla på "kan du
texten?" haha. sen nån film, och åt. sen nu sitter jag här
igen.. ska typ inte göra något speciellt nu, sitter väl här ett
tag till, sen film eller bus med tarzannnn babe. och förmod-
ligen film och sånt senare. sen imorgon kanske jag och
älskling går och kollar när 94-95 spelar handbollsmatch,dom
har hemma match nämligen:). lycka till!
sen har jag inte planerat något imorgon, så får väl se vad jag
gör. min mormor och morfar skulle haft bröllopsdag så vi åker
väl till mormor en stund i alla fall skulle jag tro. och kanske
till morfar (kyrkogården) också. ja,det är väl inte mycket
mer jag gjort vad jag vet så...
kyssn

ps, justja sen har vi ringt på en liten vovve till också,så får väl se.
men den verka inte riktigt rätt för oss så ja får se.;)

Inga kommentarer: