tisdag 20 januari 2009

mina kära vänner nu är det så att jag inte skrev igår;o
och vill ni veta varför????? för det vart bara äckel skola
och hälsa på sjukhuset.. så jag orkade inte skriva något.
men idag skriver jag i alla fall! alla hurrar av glädje jag vet:).
haha, nej men har inte gjort så mycket vettigt idag heller
faktiskt, skolan slutade 14.05 så det var helt okej.
på hålan vi hade gick jag & emma hem till mig och gissa
vad? jag kollade mammas mejl och vi hade fått svar från
en av hundarna vi mejlade på! gissa om jag vart glad?
+ att dom skrev att dom tyckte vi var intressanta och att
dom ville att vi skulle höra av oss, så pappa ringde idag
och på söndag ska vi dit och kolla, och tycker vi det känns
rätt så får vi ta med den hem på en gång! jag är överlycklig
för er som vill veta så hette den novella, ganska fint faktiskt
fast kommer den hit får den nog smeknamnet vella,eller vad
tycker ni?:D hah,jaja det är väl det roligaste idag,men i alla
fall, sen när jag kom hem så gjorde jag inte något speciellt.
typ gosa med tarzanbabe, och kolla lite television. nu ska
jag väl snart plugga tror jag,usch usch. men har prov och
engelska förhör imorgon så ett måste tyvärr.. sen har jag
förmodligen svenska prov på torsdag också,döda mig!
kommer nog inte gå så bra, inte så inne i det där med
alla ordklasser,hah. men ja,vi får väl se. det var de. skriver
förmodligen imorgon:)!
kyssn

Inga kommentarer: