onsdag 21 januari 2009

på söndag ska vi åka och hälsa på
novella!
så tarzan kommer få en
kompis då,för om hon
och tarzan
kommer överrens så kommer vi

få ta med henne på en gång,så himla
spänd&glad!






tjoho mina bloggisar, idag vakna jag till skolan och det

är ju onsdag vilket betyder sovmorgon,sköönt. sen
hämta upp emma och sen till skolan var där till SOns
slut,typ halv ett tror jag, sen gick jag hem fick jätteont i
magen..;(. men ner jag kom hem fick jag ont i skalet ock-
så,så jag la mig när ett tag och gissa om jag somna fort då?
haha typ på en gång, var inte tänkt att jag skulle sova
för då får jag så himla svårt att sova inatt. aja,sen vakna
jag typ halv fem, men orkade inte ta mig upp. men då hade
huvudvärken försvunnit i alla fall. men jag la mig och klappa
tarzan som låg bredvid mig istället. sen tog jag mig upp
och hämta en banan och satte mig framför teven hah. sen
satte jag mig här ett tag ,för jag fick damp på teven eller
fjärrkontrollen för den har damp och vill inte byta kanal:).
så då orka jag inte, gick och satte mig här men det var
inge kul ,så jag hoppa in i duschen. sen nu ska jag sitta här
lite till,sen äta och sen blir det top model klockan 20.00
missa igår så ska bli kul att se vem som åkte ut.ha det bäst!
kyssn

Inga kommentarer: