onsdag 14 januari 2009

tjohej,skolan idag också. orkeeen storkeen:). var astråkigt,
slutade 15.10 också,och det gör juinte saken bättre precis.
men a,sen hem och typ prata med mamma lite och så.. sen
satte jag mig här fast vet inte om det är precis bästa idén,
men jag orkar verkligen inte plugga nå mer.. som sagt så
satt jag flera flera timmar igår kväll. men ska i alla fall kolla
svenskan för det har jag prov i på fredag. sen har vi no till
imorgon också, H-A-T-A! sen so prov nästa vecka+o(
längtar som fan till vecka 5 asså.. för då har vi prao jag och
jossan ska praoa på donken(H) haha a,sen klockan åtta blir
de top model. men nu ska jag hoppa in i duschen sen plugga
då;(..det kommer bli en lååååång dusch för mig kan jag ju säga!
ja, nu kan jag inte komma på något mer.skriver imorgon.
kyssn

Inga kommentarer: