lördag 31 januari 2009

idag får vi ta och gratta
becka älskling
som fyller
14år, GRATTIS!

+ grattis till vovven!




idag vakna jag cirka 12 med juliaälskling, vi låg och slappa lite.
gud,fick så sjukt ont i huvudet igår, men vi hade mysigt!
sen gick hon upp och satte på film ,så kolla vi på den. sen gick
vi upp och gjorde frukost och sen fixa vi oss. sen vid tre någon
gång gick hon hem. då satte jag mig här. sen kollade jag på teve
och åt. sen kollade jag in i mitt skåp som jag har och såg min
dansmatta, haha så jag tog fram den och dansa lite, evigheter
sen. haha, sen tog jag med mig ella&tarzan till sovrummet så
låg vi och gosa lite:). sen nu satte jag mig här igen. sen ikväll
ska jag ut med dom och sen blir det duscha och så. sen vet jag
inte riktigt vad jag gör, men det blir nog teven eller film:).
jag älskar dig juliiia. have a great time:)!

Inga kommentarer: