måndag 5 januari 2009

åhh är så himla spänd,dom kan ringa när som helst..
klarar inte av att vara såhär nervös så nu får dom ta
och plocka upp telefonen och ringa!:o
idag blev jag väckt av mamma kvart över tio,gick upp
och fixa mig,sen åkte vi till lidl och köpte ost haha träffa
mormor där.Sen åkte vi ner på stan och kolla lite,hitta typ
inge men en tröja,hårspray,sminkborttagning och schampoo
i alla fall,haha.
Shit det ringde nyss fatta jag slängde mig upp från stolen:o
haha! men det var inte hon:(:(:(:(:( kommer skriva igen sen
och meddela hur det blev bestämt,hoppppppppas(L)
men sen kom vi hem typ 4 då satte jag mig här,nu ska
jag väl sitta här ett tag till,sen kollar jag nog film och väntar
på telefonen.Sen blir det nog datorn & film resten av kvällen
skulle jag tro.För jag har inget annat att göra.Saknar julia&emelie
sjukt mycket:o<3
kyssn

ps, bra jobbat ni tjejer som var i falun och spela,2a plats är asbra!:)

4 kommentarer:

julia sa...

vet inte om du menar mig men saknar dej mest babe (a)<3<3<3<3<3<3

frida eriksson sa...

i meant you!(y)
sakkkkkknar dig<3<3<3

malin sa...

tack!:D

frida eriksson sa...

varsee:D! hah