fredag 23 januari 2009

kärlek till fredag,älska dagen. för nu är det äntligen
helg(L)! ja,idag vakna jag vid fem i sju, gick upp och
fixa mig sen skolan. slutade vid ett så det var skönt:).
tror inte det gick så himla bra på svenska provet fak-
tiskt,men gjorde mitt bästa i alla fall. a,sen efter skolan
gick jag hem. satte mig vid datorn, trorja. sen kolla jag
på tv. (mormor får komma hem idag!!
) sen har jag
suttit där och så. nu satte jag mig här för vi hade fått mejl
från novellas matte, dom undra när vi skulle komma på
söndag så har svarat på det och så. nu ska jag sitta här ett
tag till. sen går jag nog och gör något annat, typ busar
med tarzan eller om vi ska ut eller något,ha. skulle ju åkt
på stan med jossan idag och kolla prao platsen men han
som skulle ha "hand om oss" var inte där eller han var upp-
tagen idag,men sa att det var helt okej om vi bara kom på
måndag. så vi slapp det,haha. vi jobbar 09.00-16.00:( himla
länge, och vi ska bara torka bord? va vi vet i alla fall. jaja,
ikväll ska jag kanske vara med älskling, om hon kunde(k.
vi kanske sover i så fall också. vi kollar nog lets dance i alla
fall eller något sådant:D. haha ja nu orkar jag inte skriva
något mer,skriver nästan bara längre inlägg men det tycker jag
är roligare,hehe. och som sagt så längtar jag fortfarande till
söndag sjukt mycket, fast ändå inte:o för då är det skolan igen
sen!:(:( ja,nu ska jag sluta hah,ha det så bra allllihop.
kyssn

2 kommentarer:

malin sa...

DE ÄR JU INGEN SKOLA PÅ MÅNDAG:D

frida eriksson sa...

nej jag kom på de:D, men måste ändå upp till praoen men det är iaf en timme sovmorgon kom jag på:D:D