torsdag 15 januari 2009

hejj,inte vart i skolan idag skönt! fast då har jag i för sig haft
sjukt ont i huvudet istället-.-
dagen har vart seg men skönt
att få sova
ut också. sen har typ bara kollat tv och vilat
hela dagen...sen kollat på blocket.vi letar än. haha,hitta en liten
sötnos som jag bara älskar!
men dom var man tvugna och mejla
till..och
vi är inte bäst på att beskriva oss själva i mejl men vi
skicka iväg ett i alla fall,så nu är det bara
hoppas att dom ringer;(.
vill ha den så det bara
smällller om de!:D men men vi får väl se. dom
får ju säkert typ 40-50 mejl om dagen så.. nu ska jag i alla fall kanske
sitta här ett tag.sen
kollar jag väl teve eller något sen går jag och
lägger mig.tror det blir skola imorgon men inte
säkert får se,är typ lite hängig. inte så ont i huvudet men hängig typ..
haha om ni fattar?
haha aja spela roll:D , ha det bra!
kyssn

Inga kommentarer: