söndag 11 januari 2009

av alla tråkiga dagar jag haft i mitt liv,så slår den här
dagen rekordet stort!
har så sjukt tråkigt... vet inte vad jag ska hitta på. det
blir liksom inget annat än teve,datorn & film. och nu har
jag typ inga filmer kvar som jag vill se heller;(. snälla
ni som har mitt nummer, ta och smsa!
aja, blev väckt av mamma klockan 11-.-, segt var astrött
men bra också..måste ju verkligen börja skärpa mig.
låg och läste igår kväll till typ 2,hah. a,men sen upp och käka
frukost. sen satte mig vid teven. sen klädde jag på mig och nu
sitter jag här. fast det ska jag inte göra länge till, orkar verk-
ligen inte sitta vid datorn mer, så äckligt trött på den.
sen skulle jag ju gått på matchen idag kanske men det blev inte
så.. kom inte upp i tid. och så får vi väl se om vi tar oss till mor-
mor. alla i denna familj verkar ha en seg dag. men alla vet ju
också vad som väntar imorgon... skolan/jobbet-.-. om alla i
huset fick bestämma om de ,skulle nog alla vara hemma. mamma
och pappa också.. haha. och eftersom jag har så jättttttttteskoj
följer jag väl med mamma och hämtar linus ikväll i alla fall. det blir
nog dagens höjdpunkt ,visst låter det skoj? eller inte
egentligen ska de fan bli skönt att komma till skolan imorgon, för då
slipper man dom här otroligt tråkiga och sega dagarna. jag får ångest.
äckeldagar!
ja, nu vet ni hur min roliga dag ser ut, hoppas eran är bättre.
kyssn

Inga kommentarer: