söndag 25 januari 2009





25/1-09 lilla Novella blev medlem i familjen:).åhh asså
jag dör. hon är så himla söt! man ser inte själva henne
på bilden men jag bara älskar hennes sätt att ligga ner:o

idag vid 8 åkte vi till Novella & madde som hennes förra matte
hette. det tog typ två timmar att åka så det var himla segt. men
sen kom vi dit och gissa vad som hände? jo det var hut mycket
snö som helst så vi fastna med bilen, roligt! haha så vi fick låna en
skotta utav henne och skotta upp bilen haha, sen fika vi lite och
träffa Novella, så jävla söt! sen stanna vi till ett någongång sen
åkte vi hem med lilla novella. tog två timmar det också:(. sen när
vi kom hem så kolla vi när ella bosatte sig haha,hon Sprang runt
hela huset, inte gick utan sprang! haha sen gick vi ut med dom på
gården och dom satte fullfart att leka:D. sen gick vi in och mös,hon
bosatte sig på en gång,vilket är väldigt bra! sen gick dom ut med
dom och det gick också jättebra. sen kollade jag på top model och
nu satte jag mig här och skrev. snart ska jag gå till min elsklingar
igen, får inte nog av dom så himla söta bägga två!:D haha sen ska jag
nog gå och lägga mig, ska ju upp 7 imorgon också, för då är det prao
sen:). fett med tråkigt.. måste jobba själv halva dagen på tisdag:(
för jossan ska till tandläkaren. men men,
ha det brå!
kyssn

Inga kommentarer: