lördag 17 januari 2009

hejsan, skönt med lördag men mycket skönare med
fredag. igår kväll runt halv elva,elva kom juliaälskii
hit. vi kollade vem som åkte ut lets dance sen gick vi
in på mitt rum och satt vid datorn lite. sen kollade vi
på film och somna 2 halv3 någongång.. sen idag vakna
vi vid kvart i elva,men låg i sängen till typ tolv. sen gick
vi upp och satte på en film och gjorde frukost, sen sän-
gen igen,haha. sen kanske vi börja göra oss i ordning vid
ett eller något? eller rättare sagt julia gjorde sig i ordning.
sen gick hon hem, för petter fyllde tydligen år. så grattis
då:). sen badade jag, lääänge. typ gjorde ansiktsmask och
sådant, var jätteskönt! sen gick jag upp och satte mig här
typ chatta lite sen och så, sen gick jag och mamma ut med
tarzan, sen hem och äta och kolla på television. sen åkte
vi till coop och handla, snacka om att det var trängsel där
haha,eller inte. var typ inge folk alls. sen nu har vi kommit
hem eller ja det var ungefär 2timmar sen vi kom hem men
ändå,hah. nu var det inge mer för mig att skriva, vet inte
riktigt vad jag ska göra nu men blir nog antagligen teven.
är sjukt trött, men orkar inte gå och lägga mig(a.
kyssn

ps, grattis becka till hunden! gud va kul(k)

Inga kommentarer: