söndag 11 januari 2009

jag som inte trodde dagen kunde bli mer seg,där
hade jag verkligen fel. typ precis efter jag lagt in
mitt inlägg satte jag på sims, för jag kom inte på
något annat att göra. så det fick bli datorn igen.
a, då hörde man en bil utanför fönstret,jag kollar
ut och gissa vilka otroligt roliga människor som
stog där? jo farmor och farfar... trevligt med besök
men snälla. haha,så a dom stanna och åt och så.
stanna kanske 2-3 timmar..? segast tjohej. men
ja det spela väl ingen roll,för dagen har ändå varit
sämst så det var väl bra att dom kom,så jag slapp datorn.
jag hatar datorn just nu,men kan inte göra något
annat för det finns inget annat att göra,eller jo smsa
men inga sociala människor där heller...;(
haha aja,hoppas ni haft en myyyyycket bättre dag.
min sög nämligen gorillapung:):)

Inga kommentarer: