fredag 30 januari 2009

sista prao dagen,härligt. äntligen är det helg:). idag fick vi
typ göra lite blandade grejer på donken, lite torka bord och
lite hjälpa till i kassan och köket och sådär. sen vid kanske
3 någongång kom emma,bella&malin och hälsade på,hah.
sen slutade vi fyra, då fick vi papper om hur vi skött oss
och sådär, och det var väldigt bra tyckte dom:). sen fick vi
också en lapp där vi får 4 gratis värdemenyer, när vi vill.
men den kommer jag inte använda på ett tag! himla trött
på hamburgare nu asså... haha a sen gick jag till stadsbib-
lioteket och mötte mamma sen gick vi in där och låna lite
böcker, haha. sen åkte vi hem då gick jag ut på tomten med
hundarna:). sen nu satte jag mig här och ikväll ska jag vara
kanske sova med älskling, hon är saknaaaaad! så det ska
bli trevligt, vi kommer väl sitta här och kolla på film och ha
mys trorja. jag älskar dig julia, your my everything.

3 kommentarer:

julia sa...

älskar dig mest bästavän<3<3<3<3

emma sa...

kärlek till alla dina böcker,höhö

frida eriksson sa...

svar på julias kommentar: jag älskar dig mest älskling, du är mitt allt<3<3<3

svar på emmas: ja, mina böcker slår allt, hahaha:-DDD