fredag 16 januari 2009

halo, idag vart det ingen skola heller. vaknade med huvudvärk
igen,vi trodde
på feber men det har blivit mycket bättre nu så..
förmodligen inte feber. idag
har jag inte gjort någonting,men måste
säga att det är himla skönt att få sova.det ända jag gjort är att för-
söka komma
på grejer att göra, så jag har spelat litesims och lite
sing star och lite guitar hero.
haha sen har jag kollat på blocket stup i
ett ofcourse. sen nu ska jag snart äta och kanske kolla television
eller film. får se..
sen om julia kommer hit så vill jag väldigt gärna
vara med henne och krama henne
minst en halvtimme. saknar henne
så jag
kan dööö..:( så vi får hoppas på de.men enligt petter så gör hon
de,wihoo! hoppas hon vill
vara också förstås hehe(a).
ja det är allt som hänt idag för mig,ha det bra!
kyssn