lördag 24 januari 2009

julia kom igår vid tio:). då kolla vi typ 2minuter på slutet av lets dance.
sen satte vi oss vid datorn, jag först sen julia och medans julia satt drog-
ade jag rollercoasters på hennes mobil(a). klara typ asmånga,för jag är
bäst på't haha. sen somna vi till en film typ halv tre. sen idag vaknade vi
klockan halv elva:o. då sega vi ett tag,sen satte julia på björn gustafsson
filmen(L)(L)(L). haha sjukt kul! älska han,men a så kolla vi typ hälften
sen gick vi upp och hämta frukost,sen kolla vi klart. sen vid ett typ gick
julia hem. ilyyyyyy:*
sen duschade jag och så. sen satte jag mig här och
kolla lite. sen kollade jag på teve. sen vid sju tiden åkte jag,mamma&pa-
ppa och spela discobowling,själv vann man ju(h) eller inte. kom sist men
ändå,haha. sen åkte jag och mamma till grytan och handla lite. sen hem
då åt vi och kollade på teve. nu satte jag mig här,skulle egentligen bara
kolla om vi fått nå mejl men så blev det inte. för jag logga in och skrev
detta också,hah. men snart ska jag nog kolla film. måste sova tidigt idag
måste upp 7 imorgon:(. men jag är jätteglad, för vi ska ju till novellllla!
önska oss lycka till. ja, så nu har det inte hänt nå mer. skriver förhopp-
ningsvis imorgon, om jag inte glömmer. ha det brå
kyssn


Inga kommentarer: