fredag 9 januari 2009

igår när vi var på tjejgruppen fick vi veta en väldigt
tråkig sak..maria hon som "har hand om oss" eller
vad man ska säga,ska sluta:( supertråkigt,+ att då
kommer det inte vara nån mer tjejgrupp:(:(!
idag gick jag upp sen till skolan..sen var där ettag,men
gick hem vid 10 hade asont i huvudet,men känner mig bätt-
re nu.sen ikväll ska vi till kvartan och ha en liten "fest"
för maria,vi har köpt en tröja som vi ska skriva våra namn
på,på baksidan.sen på framsidan ska det typ stå,du är bäst
eller vi kommer sakna dig eller något:). det blir fint,sen ska
vi baka en kladdkaka åt henne också.eller jag och min brur
simon,men den är från oss alla tjejer. hoppas det blir bra,
men det tror jag det kommer. visst låter det fint? yess,
det tycker i alla fall jag. så då ska vi alla samlas här hos mig
klockan sex då och dekoreraa:). hihi. a,det blir nog bara de
jag gör idag vad jag vet. hoppas julia kommer idag, saknar na!
kyssn

2 kommentarer:

julia sa...

SAKNAR DIG MED:(:(:(:(

frida eriksson sa...

saknar du mig nu,när du är med mig?:o<3