torsdag 22 januari 2009

hejsan hoppsan,åh så skönt med torsdag,bara en skoldag
kvar då,haha. idag har jag varit i skolan.slutade 14.00

ungefär.skönt med inte så lång dag. och imorgon slutar
vi ju ett,ha massa skönt. då ska jag och jossan ner på stan
och gå in och prata med dom som vi ska praoa hos,hehe.
aja, i alla fall idag efter skolan gick jag hem,satte mig här
och sen kollade teve. sen satt jag nog här igen. sen kom
mamma hem runt halv fem, då gjorde hon mat sen åkte
vi till mormor och hälsa på. stanna där till 19.00 ungefär.
sen åkte vi och sen stanna vi på donken och köpte cheese-
burgare till Linus. då köpte vi en äppelpaj och dela på också,
dom är mumms(H),haha. sen åkte vi hem och då nu satte jag
mig här, snart ska jag läsa engelska & svenska, ska göra pro-
vet imorgon, usch. längtar sjukt till söndag:)! haha ja det var
min dag det, ha det bra!
kyssn

Inga kommentarer: