onsdag 28 januari 2009

himla söt bild på mina
elsklingar, älskaaa!







tju, upp idag vid sju. fixa mig och sen hämta upp jossan

och ner på stan. sen till donken och jobba. vi fick först typ
städa lite, ta upp stolar och hämta is. sen halvtimmes rast
då gick vi runt lite på stan, typ in och kika litegranna på
gina tricot. sen tillbaka och jobba. då fick vi torka bord ett
jätte litet tag. sen fick jag stå i köket och lägga papper om
hamburgare och jossan fick hjälpa till i kassan. sen hade vi
lunch vid 2. åt på en halvtimme, sen fick vi hjälpa till i kas-
san igen,det var askul! roligast prao dagen idag, hoppas
torsdag-fredag också blir det:). sen sluta vi fyra.. åkte hem
och då mös jag med elsklingar. och sen nu satte jag mig
här. vet inte riktigt vad jag ska göra nu, men någonting hi-
ttar jag väl på. sen klockan åtta är det tooop model:). å äta
och sånt sen blir det väl sova ,om jag ska orka upp imorgon.
jaoooo, det var väl alllt som hänt, ha det brå;)!
kyssn

Inga kommentarer: